Re: Dyski w systemie

Autor: Brysio (Brysio4_at_wp.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 18:07:51 MET DST

Oooops, sorry cos mi sie przelaczylo.
Na pewno nie zrobilem tego z premedytacja, zreszta nie bardzo wiem
co bym mial na tym zyskac. Jezeli zlamalem zasady netykiety (cos tam mi sie
o uczy obilo ;)
to wielkie przeprosiny :).

Mojego probelmu ciag dalszy:: mianowicie moje combo przestalo czytac
niektore plyty,
wczoraj czytalo a dzisiaj nie czyta. Najgorsze ze nie czyta tylko niektorych
plyt. Nie czyta
tzn. ze nie wyswietla nawet katalogu. Zrobilem maly eksperyment, mianowicie:
plyte ktorej nie
dalo sie przeczytac skopiowalem na drugim kompie (tam sie dalo ja
przeczytac) i ta skopiowana
spokojnie widac w oryginalnym systemie.

Ktos ma jakis pomysl? NAV jest wylaczony.

--
Brysio