Pytanko dla pewności

Autor: Krzysztof (klimex_at_post.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 16:35:15 MET DST

Nie od dziś mam komputer,ale dla pewności wolę zapytać.Trochę czasu minęło,a
ja z MMX-a przesiadłem się od razu na Pentium IV.
Poszukiwałem części do złożenia kompa, który ma chodzić tylko w Dosie na
jednym programie,ale dość wymagającym.
I kupiłem sprawną płytę JAMICON 650B z BX-em i z cel. 433 za przysłowiową
złotówkę.Widzę po zworkach, że ustawić mogę tylko 66 i 100 Mhz,a mnożnik
switchem do 8,5.
Czyli PIII wchodzą w gre.
I właśnie tego dotyczy moje pytanko.Jaki najszybszy PIII jestem w stanie na
nią założyć? Płytka jest Slot 1.Celeron jest na przejściówce Slot1/370.

Pozdrawiam i z góry dzięki za podpowiedź.