Re: Wybor monitora CRT... help

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 15:04:11 MET DST

On Sat, 5 Apr 2003 14:45:41 +0200, Doggie wrote:
[...]

Piesku, nie powtarzaj się posta co kwadrans, wypada odczekać ze 3 dni ;)

> Ktory z powyzszych jest wart swojej ceny, lub moze jakis inny
> monitorek w podobnej cenie.

Najlepsze parametry ma LG700P, i warto za nie zapłacić. Ale uważaj na
jego geometrię

> Samsungi maja mniejsza plamke, a drozszy LG ma lepsze odswiezania
> przy wyzszych czestotliwosciach.

Samsungi mają plamkę 20x24, a więc nie tak do końca mniejszą - marketing
rządzi. Najistotniejsze jest pasmo wizyjne, a dla tych mońków wygląda
ono tak:

753 - 108 MHz
755 - 185 MHz
700B - 130 MHz
700P - 203 MHz

> I czy wogule oplaca sie doplacac prawie 200zl do LG i ponad 100 do
> Samsunga zeby tylko zwiekszyc max rozdzieloczsc ?Pracuje przy
> monitorze najczesniej przy rozdzieloczosci 1024x768, czasami

Te tańsze monitory (zwłaszcza 753) ledwo nadają się do 1024x768, a przy
odświeżaniu 85Hz dają nieostry obraz (zbyt wąskie pasmo).
Model 700P da ostry obraz w 1024x768@ 100Hz, 755 - w 85 Hz. LG są
całkowicie płaskie, Samsungi - nadlewane. Oba typy miewają problemy z
geometrią i morą, a Samsungi lubią sobie popiszczeć.

Mój typ: 700P (ale najpierw go obejrzyj - czy obraz nie jest
uśmiechnięty)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!