P.Celeron500 vs Seagate 40GB - jak podłączyć, żeby był widziany

Autor: Krzysiek Supera (ksupera_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 14:33:53 MET DST

Witam wszystkich
Wiem, że to pewnie prosta rzecz, ale googlałem i nie znalazłem,tego czego mi
trzeba.
Mam problem z podłączniem dysku Seagate Barracuda 40GB(7200) do staruszka PC
z płytą Clayton i procesorem Pentium Celeron 500MHz.
BIOS go widzi, po wyjściu z BIOSU, ale przed odpaleniem Win98 też jest
widoczny (przy wykrywaniu) sprzętu. Zworkę ustawiłem na 32GB (nie wymagam
wiele:) ale w windowsie go nie widać. Wizyta na stronie Seagate'a mi też nie
pomogła.

Proszę Was więc o wskazówki - co mogę zrobić? czego mam szukać (jakaś nazwa
typu oprogramowania)?

Krzysztof Lama ;-)