dobra płyta główna pod dual pentiumIII ?

Autor: hubert depesz lubaczewski (depesz_at_depesz.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 14:19:29 MET DST

hej
temat w zasadzie mówi większość, ale konkretniej.
mam teraz abita ze zintegrowanym kontrolerem ata-raid który mi
rozpieprza system (raid się wali, nie mogę podpiąć dysków ide bo mi się
z scsi (scsi na karcie, nie na płycie) gryzą).
abita chcę wyrzucić/sprzedać komuś kto nie ma scsi.

potrzebuję więc płytę.
o ile dobrze pamiętam proce są slot1 - na pewno natomiast mam ich dane:

vendor_id : GenuineIntel
cpu family : 6
model : 8
model name : Pentium III (Coppermine)
stepping : 6
cpu MHz : 931.821
cache size : 256 KB
cpuid level : 2

i drugi identyczny.

chcę mieć na tej płycie ide i gniazda pod pamięć na dimmach.
nie potrzebuję na płycie grafiki, dźwięku, sieci czy scsi. to mam na
kartach - ale jak będzie na płycie - może być - byle działało pod
linuksem.
na pewno nie chcę na płycie kontrolera ata-raid'ów. żadnych. nigdy.
w płycie mają być złącza pci (isa niepotrzebne) plus agp na grafikę.

i pytania trzy:
1. jaką płytę kupić?
2. ile może ona kosztować?
3. gdzie ją znajdę? nową znaczy się. z gwarancją itp/itd.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                              http://www.depesz.pl/
...i  don't  mean  to  be  insensitive,  but  i  really  hate  that  shit...