Re: Pomocy

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 12:29:12 MET DST

Użytkownik "Yasiek" <Yasiek_at_co.cie.to.obchodzi.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Spróbuj (bez gwarancji sukcesu, niestety, jeśli to był wirus) uruchomić
program BootIt http://www.terabyteunlimited.com (z autodyskietki).
Pytanie o instalację możesz pominąć. Następnie wejdź w "Work with
partitions", wskaż obszar za dyskiem C i wybierz "Undelete". Program
powinien przeskanować ten obszar i jeśli uda mu się odnaleźć bootsektor
tej "zagubionej" partycji, to ją odzyska.

> uruchom kompa z dyskietki startowej i wpisz fdisk /mbr (lub fdisk
> -mbr nie pamietam czy parametr po myslniku czy inaczej) to powinno
> naprawic master boot record nie jestem pewien czy to pomoze ale
> sprobowac mozna

Ja bym darował polecanie komuś fdisk /mbr jako remedium na utratę
partycji. Jedyne co może naprawić to polecenie, to przywrócenie
możliwości uruchamiania systemu z aktywnej partycji... ono NIE NAPRAWIA
MBR, wręcz przeciwnie - może nam tablicę partycji po prostu wyzerować.

M.