Re: LG52x24x52 pod XP bez SP1 !HELP!

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 12:44:24 MET DST

Użytkownik "Pablo" <pawel_at_mercury.com.pl> napisał w wiadomości
> Cze
> Mam nagrywaczke LG x52 która we własciwościach przedstawia
> Typ urządzenia jako CD rom/DVD i Nero 5.5 jej nie widzi. Domyslam sie że
SP
> mógłby załatwić sprawe ,bo mam też nie zainstalowane USB 2.0 które na
pewno
> tego potrzebuje, ale SP 1 nie chce sie zainstalować bo pisze,ze numer
> Windowsa nieprawidłowy i zebym sie skontaktował z pirat_at_blabla.pl .
> Jak zmienic numer Win na mniej popularny albo jak to obejść ?
> Czy rzeczywiście SP1 załatwi sprawe z nagrywaczką jeśli nie to co?

...jezeli masz problem z numerem XP to nie instaluj serwis packa tylko zrob
update przez ich witryne. Musisz tylko z tamtych update`ow wywalic SP1 a
zainstalowac wszystkie poprawki oddzielnie (troche ich tam jest). Inaczej
chyba nie pojdzie, mialem tak samo. Nagrywarke tez mam taka ale nie mialem z
nia problemow pod xp.

Chcesz wiedziec czemu SP1 ci nie dziala polecam:
http://www.winxp.com.pl/art/sp1_wpa.html

A tu masz nowy bios do nagrywary:
http://www.cdrinfo.pl/software/stronaspw.php?oneid=2339070431

Pzdr.