Re: pytanko do posiadaczy dysku Maxtor 80 gb 8 mb cashu

Autor: Sulaco (sulaco_at_polbox.com)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 10:48:18 MET DST

> Czy ktoœ go używa i mógłby się podzielić wrażeniami ? Jak z awaryjnoœciš ?
> (ma tylko rok gwarancji, na WD z 8 mb cashu daja 3 lata, ale wd jest
podobno
> glosny, a ten niby 31 D(b)a, warto go kupic za 512 zł ?
> pozdrawiam kuba

posiadam takowy - 6Y080P0, glosnosc? dla mnie jest b.cichy, wydajnosc
b.dobra, awaryjnosc trudno powiedziec dosc czesto mialem do czynienia z
maxtorami w swoich kompach i nic do nich nie mam, a to, ze gwarancja ma np.
3 lata nie swiadczy o bezawaryjnosci dysku, wg mnie moze miec i nawet 20
lat, ale co z tego jak co miesiac bede wysylal dysk do serwisu...chyba nie o
to chodzi...na dzien dzisiejszy podziekowalem juz trzem firmom za ich
produkty imho dyskopodobne - ibm/hitachi, fujitsu i wd, praktycznie dla mnie
pozostaja tylko dwie maxtor i seagate...
a wracajac do gwarancji - oczywiscie do maxtora mozna dokupic przedluzenie
gwarancji o rok...

zdrow
mALEK