Odp: cięcie mostków na thunderbirdzie

Autor: michu (michu1982_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 10:28:55 MET DST

Darek <darexim_at_wytnij.pro.onet.pl> wklepał

> Przepal je elektrycznie, wystarczy ci np. transformator o mocy ok.50VA i
> napięciu na uzwojeniu wtórnym <24V co by cię nie "kopło":)

niestety nie mam i raczej nie będę specjalnie kupował takiego transformatora, pozatym boję sie
podłączać prąd pod procka, cholera wie gdzie te mostki są podłaczone od drugiej strony, jak do jądra
to chyba mu się nie spodoba podpięcie 24 V ?? Robiłeś może już tak kiedyś albo znasz z doświadczenia
udane experymenty tego typu. Może kupię kilka bateri 1,5 V podłączę je równolegle żeby było mało V,
Amperaż powinien chyba styknąć, nawed jak się zewrze krótko jedną baterię cienkim drucikiem to się
on nieźle rozgrzewa, a te mostki są przecież mikroskopijne
michu
BTW: dalej proszę o opinie nt wytrawiania