Re: problem z hd

Autor: Marcin (mr30_at_wp.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 10:00:55 MET DST

tez tak myslalem...formatowalem..scandiskiem godzinami usuwalem i nic..i
idopiero spisalem w ktorych miejscach scandisk sie zatrzymuje(zamiast
zaznaczyc jako bad to godzine naprawia-microsoftowe gowno:D) i dopiero
recznie w diskeditor zaznaczylem z pewna rezerwa obszary w tablicy fat gdzie
byly uszkodzenia..zawsze z pewnym zapasem na wypadek gdyby sasiednie sektory
siadaly...i od tej pory dysk dziala idealnie
Chociaz przydalby sie taki program bo mam teraz tez dysk 3Gb z podobnymi
problemami i reczne zaznaczanie by zbyt duzo czasu zajelo, wiec moze sa
jakies programy ktore potrafia formatowac dysk..bo format microsoftu nie
potrafi formatowac dysko z uszkodzeniami:D