Re: Relacje procesor - grafika

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 02:06:45 MET DST

On Tue, 1 Apr 2003 01:30:34 +0200 , Artur <artur_at_jasien.net> wrote:

>1280x1024 mi spokojnie wystarcza...
IMO praca pod ACADEm w nizszej rozdzialce jest cokolwiek niewygodna
:-)

>Jednak przyznam, ze obie te firmy nie wiele mi mowia, choc o MSI wiecej
>slyszalem.
Obie sa OK. Sam uzywam Gainwarda GF3 128MB i powim szczerze, ze
spodziewalem sie gorszego obrazu po tej karcie. Dodatkowa zaleta tej
karty jest nieopisana zworka, ktora pozwala bezstresowo zrobic z niej
Quadro (uwaga nie szystkie odmiany Gaainwarda na GF3 to maja)
Subiektywnie jednak bardziej podobaja mi sie i maja chyba odrobine
lepszy obraz produkty MSI.
Obie firmy to aktualnie czolowka producentow produkujacych w oparciu o
chipy graficzne NVidii.

Pozdro
GLide