Re: K7S5A i zmiana biosu...

Autor: vitia (witoldNOSPAM_at_adres.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 23:39:29 MET DST

Baton napisał(a):

> Mam ta plyte glowna i problem... Otoz wystepuje konflikt 2
> urzadzen USB
> (skaner i ap. cyfrowy). Z tego co udalo mi sie dowiedziec problem
> na 90% rowiaze upgrade biosu. Pozostaje mi sprawdzic wersje plyty
> (powinno sie udac), znalesc odpowiedni bios (to tez juz mam:
> http://www.ecs.com.tw/download/k7s5a.htm )
> , no i ja upgradnac... ;-)
> I tutaj moje pytanie: czy jest gdzies w sieci lopatologiczny opis
> step by step takiej czynnosci (po polsku, dla niedoswiadczonego
> uzytkownika). Mam widows xp i bardo bym nie chcial czegos skopac
> [...]

1. Klikasz tutaj http://www.ecs.com.tw/download/bios_m.htm?submenu_id=23&function_id=1
2. Wybierasz bios do plyty , zapisujesz na dysku , rozpakowywujesz.
3. Klikasz tutaj http://www.ecs.com.tw/download/bios_m.htm?submenu_id=23&function_id=1
4. Wybierasz odpowiednie narzedzie do flashowania ( zalezy od rodzaju biosu jaki masz AWARD
lub AMI ).
5. Odpalasz kompa z dyskietki startowej Windows i wpisujesz :
dla AMI > nazwa_flashera nazwa_biosu i (enter)
dla AWARD > nazwa_flashera (enter) dlaej juz sie kapniesz :-)
pozdrawiam
vitia