jaki monitor?

Autor: t_harry\(wp\) (t_harry_at_wp.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 21:34:06 MET DST

witajcie
obecnie "pracuje" na starym wysluzonym monitorku 14' lg, ale od pol roku
przesiaduje przy kompie po 6-10h dziennie - postanowilem kupic "zdrowszy
monitor", bo powoli zaczynaja mi oczy siadac, poza tym 14' nie pozwala mi
komfortowo pracowac - np w gimpie
obecnie mam ok 1000zl -i tu jest pytanie- co kupic, a moze sie wstrzymac -
myslalem o niezlej 17 np flatron, jakiejs 19 (belinea ?, siemens?), no bo
tak pomyslalem ze 15lcd - to jednak troche za malo zeby komfortowo dzialac
(gimp, jakies IDE jak np c-builder), a 17lcd to juz wydatek 2000+.
mam wiec pytanie - czy kupic cos crt, kupic 15lcd(jaka?), czy moze czekac i
dozbierac do 17lcd?(zaznaczam ze nie gram WCALE)
czy mozna sie spodziewac w przeciagu najblizszego roku znaczacego spadku cen
lcd?

pozdr
    t_harry