Odmowa dostepu do folderu w WIN XP !!! POMOCY!!!

Autor: Mariusz (mariusz_at_salwator.net)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 21:04:46 MET DST

Witam
Posiadam Windows XP Profesional pl i mam uzytkownika "Mateusz" jak
przeinstalowalem windowsa to zainstalowal sie system w katalogu
c:\Windows.01 i Document and Settings jest taki sam jak dla Windows tego
starego i nowego. W katalogu "Mateusz" sa wazne pliki, ktore musze
odzyskac!System jest postawiony na NTFSie i pisze brak dostepu do
katalogu.Juz robilem logowanie na administratora (uzytkownik "Mateusz" tez
byl adminem) i dawalem na wlasciwosci i tam mam nie aktywna opcje: uczyn ten
folder folderem prywatnym mam go nie aktywne. Co mam robic ??Prosze o pomoc
moze da sie jakos wesjsc do tego katalogu uzytownika "Mateusz". Dodam ze nie
da sie odpalic starego systemu Windows XP Profesional pl bo zmienilem plyte
z chipsetem i wywala mi blad i resetuje sie komputer.... Wiec zainstalowalem
nowy system i zostawilem uzytkownika. Dodam tez :) ze logowalem sie na ten
system zawsze wpisujac na poczatku haslo do systemu.

Pozdrawiam i prosze o rade i pomoc dziekuje.
Mariusz