Procesor P200 MMX pytanie

Autor: Zbigniew Opara (opara_at_simplusnet.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 20:15:04 MET DST

Witam
Mam problem. Kupiłem w sklepie nowy modem Pentagram, który na pudełku ma
wymagania Pentium 200 MMX. Ja mam Pentium 200 (nie MMX) no i modem chodzic
nie chce. Wyjsciem byuloby kupno procesora MMX, mam mjuz nawet jednego na
oku. I tu moje pytanie: mam plyte glowna P/I-XP55T2P4 (chipset Intela),
Socket 7, czy procesor MMX bedzie na niej bez problemu dzialal?

jeśli mozna, to prosze o kopie odpowiedzi na priva

pzdr
Zbyszek Opara