help me!!!!!!!!!!!!

Autor: Darek Kolberg (seller85_at_wp.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 18:53:16 MET DST

pewnie pisze nie na ta grupe ale nie chce mi sie szukac innej :], ale
niewazne moze bedziecie wiedziec jak mi pomoc.
problem jest taki za mam celeron 700 podkrecony do 872 MHZ rive tnt 2 32mb
192 ram i win xp pro, a jego wydajnosc jest taka jak jakis pentium 400 MHZ.
Nie tylko gry mi sie chacza ale i divx. Moze trzeba cos przestawic w biosie
albo na plycie glownej. Jest tak od samego poczatku jak tylko kupilem komp.
wiec nic nie mogle popsuc. Czy jest mozliwosc ze plyta glowna jest skopana,
albo tasmy sam nie wiem co jest nie tak.
Jak wiecie co moze sie dziac z moim kompem piszcie
z gory dzieki.

--
Seller85_at_wp.pl
Gadu -Gadu: 3055781