Re: B 7200.7 vs B IV - moje wrazenia

Autor: Jan Werbiński (janwer_at_fotojw.com)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 18:50:45 MET DST

Użytkownik "Hubert Grzegorzewski" <spamerzy_at_akujcie.invalid> napisał w
wiadomości news:b6kase$inj$1_at_sunflower.man.poznan.pl...
> stwierdzilem, ze cisza jest dla mnie najwazniejsza, wiec pozostane przy
> Seagate.
> Kupilem model 7200.7 80GB z 2 MB cache.
>
> I oto tytulowe wrazenia:
> 1. Halas.
> Nowa Barracuda jest glosniejsza ! W trybie idle jest niemal bezglosna,
> podobnie jak "stara" IV, ale pozycjonowanie glowic slychac juz calkiem

Też mam B4.
Teraz już nie wiem co kupić. Chciałbym dwa ciche dyski do RAID. Słyszałem,ż
e Samsungi są na drugim miejscu po Barrakudzie pod względem hałasu ale...
WD jest za głośny - miałem go tydzień temu i odpada.
Najchętniej kupiłbym drugą B4 40 GB i na tym zrobił RAID ale w hurtowniach
już nie ma.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej