Re: TV-OUT : EURO<->S-VIDEO

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 17:45:19 MET DST

Użytkownik <marcing81_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
 Witam,
> Mam telewizor z wejściem EURO.
> Chce podłączyć do niego kompa.
> Czy obraz z kompa będzie wyświetlany na TV jeśli kupię kabel EURO <->
S-Video ?

Bedzie wyswietlany.

> W tej chwili mam kabelek S-Video<->1xCINCH, do niego podłączoną
przejściówkę
> 1xCINCH<->2xCINCH i od niej kabel 2xCINCH<->EURO.

Chodzi o to co to jest 2XCINCH<->EURO.

Jak jest to Video IN i po drodze nie
pomylil Pan kabli to taka kombinacja w zasadzie musi zadzialac,
tylko to sa jakies kombinacje alpejskie chyba tylko w celach testu,
caly czas sygnal idzie jednym kablem, ten drugi cinch
moze Pan wykorzystac do dzwieku.

Ta Pana przejsciowka moze nie sluzyc do wejscia VIDEO
bo moze sluzyc do wyprowadzenia dzwieku z TV...............

> Słyszałem gdzieś, że sygnał nie przechodzi przez tego typu przejściówki.

Niech Pan napisze co to jest za przejsciowka.

> Sprawdziłem i rzeczywiście tak w moim kompie jest.

A moze i tak nie jest.

Czasem w TV jezeli sa dwa euro jedno ma inne parametry
niz drugie, pisze o tym w instrukcji do TV, w porzadnej
instrukcji TV znajdzie sie nawet schemat tych Euro.

> Z góry dzięki za odpowiedź.

serdecznie
pozdrawiam
Adams