Re: Dobry i najcichszy zasilacz...

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 17:08:28 MET DST

Uzytkownik "Beerman" <beerman_at_divx.com.pl> napisal w wiadomosci
> Witam.
>
> Czy moglibyscie polecic mi jakis dobry, pewny, sprawdzony i co
> najwazniejsze - cichy zasilacz (300-350 W).
>
> Wyciszam kompa (WC) i nie ostal tam sie juz zaden wiatrak :) , tyle ze
> zasilacz (jakis no-name 300W) halasuje niesamowicie. Nawet po
> zatrzymaniu wiatraka wydaje odglosy jak z transformatora przy -20C.
> Dodoatkowo przymierzam sie do zainstalowania radeona 9100, a ten, z
> tego co slyszalem, ma dosc spore wymagania co do mocy i stabilnosci
> zasilacza.
>
> Podobno bardzo dobre i tanie sa Cheifteci
> [...]

Co do cichosci - jest taki tani model FEEL , robiony przez ESSUN (chyba), sa
2 wersje jest jest glosny , drugi cichy - tak cichy ze musialem ucho do
zasilacza przylozyc - inna rzecz ze na sklepie jest raczej glosno. Co do
stabilnosci - trudno powiedziec, osobiscie nie mierzylem i nie ociazalem
specjalnie, ale nie tak dawno gdzies czytalem test zasilaczy (CODEGEN,
ESSUN - dwa modele, ENLIGHT i chyba jakis jeszcze - nie pamietam na jakies
stronce to bylo) i ten cichy FEEL (ESSUN) byl drugi w tym tescie. Z
awaryjnoscia tez chyba nie jest tak zle, bo na jakies 25 - 30 sprzedanych
sztuk jeszcze zaden nie wrocil do mnie. I cena jest OK, u mnie brutto w
detalu po 65 - 70 zl w zaleznosci od dostawy.
Aha , ten model model jest latwo rpzpoznac po wadze , wazy tyle co cala
obudowa z codegenem :), jest naprawde cichy i ma regulowane obroty
wentylatora.

Pozdr
ZenoN