Re: troszke karkołomny zestaw potrzebna pomoc

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 16:20:59 MET DST

Użytkownik "nobo" <nobo_at_hoga.pl> napisał w wiadomości

Witam.

> Standartowy blad, system operacyjny, blad jaki powoduje zwis.
>
> System winda98se i w jednym i drugim przypadku zwis objawia sie totalnym
> brakiem reakcji komputera w tym przycisk reset na obudowie... pomaga
dopiero
> przycisk power :)
> Nie mam innego programu zeby to sprawdzic .

Ale Paintbrush'a to chyba Pan ma.

Maestro kochany, zobacz czy wogole drukuje
do pliku w jakimkolwiek formacie.

> moze jakies sugestie jak wyeliminowac jak najwiecej hipotetycznych
> winowajców i rozprawić się z tym właściwym ??

Ma byc drukowana mapa bitowa do pliku,
trzeba zastanowic sie jakie warunki musza
byc spelnione zeby to zostalo wydrukowane
do pliku.

Jezeli jest pewien na 110% , ze to jest wina
DDR i nie chce sie Panu szukac przyczyny to
niech Pan kupi plyte na SDRAM.

pozdrawiam
Adams