Re: troszke karko³omny zestaw potrzebna pomoc

Autor: nobo (nobo_at_hoga.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 15:51:23 MET DST

Panowie Eksperci
byæ mo¿e nie mam racji je¿eli chodzi o zwi±zek ddrów z zawieszaniem sie
programu, nie jestem informatykiem ale fakty s± takie :

Program dos (zabezpieczony kluczem sprzêtowym lpt) musi chodzic na kartach
zgodnych z vesa2.0 i chodzi³ na karcie ati radeon 7000 i celeronie 1mhz,
plycie asus i 256mb ramu sdram

Po zmianie komputera na p4 2,4 1gb ram DDR p³yta asus p4s533 i ta sama karta
graf program zawiesza siê przy próbie wydrukowania bitmapy do pliku :( nie
mam pojêcia w jakim jêzyku jest napisany program ale info o programie jest
pod adresem http://www.interpex.com/frtech.htm

A wiêc ??

Pozdrawiam nobo_sdram