Re: Płyta - pomocy

Autor: Karol Żynda (kz_at_ciop.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 15:22:32 MET DST

> I wszystko jasne.
> Płyta SuperGrace znana też jako PcPartner - jej odpowiednik to
> PcPartner K133ASA-911.
> Nie wiem jakich informacji dokładnie potrzebujesz, dlatego odwiedź stronę
> http://www.pcpartner.com/prod/911.htm

Niestety nie. Płyta jest na BX'ie i pod intela siedział w niej celeron 700.
Niestety dostałem ją i nie mam pojęcia co to może być. Acha na skrajnej
szynie ISA jest naklejka z kodem i naapisem "Made in china" i "JAC-BX". oraz
druga z napisem "A10B Y1AAD". B jest dopisane na czerwono i ręcznie.
Mają podobne płyty ale nie identyczne.

Pozdrawiam
KArol