Re: 17'' LCD: Eizo L565, Sony X72B, Samsung SM-171P..

Autor: Marcin Kutzmann (kucyk_at_irc.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 15:04:27 MET DST

"[RED-689]" <rainforest_at_go2.pl> wrote in message
> 1. Eizo L565
> 2.Sony X72B
> 3.Samsung SM-171P
>
> Mam zamiar kupic jakis w miare uniwersany monitor LCD. Od jakiegos czasu
> nastawialem sie na Eizo az do momentu gdy uslyszalem w 'pewnej firmie' ze
> zdazaly sie czeste przypadki sniezenia na tych monitorach. Moze ktos z Was
> posiada ktorych z modeli? Chetnie zapoznam sie z sugestiami uzytkownikow.
> moze polecicie mi cos innego w podobnej klasie cenowej?

siedze przy eizo
zadnego sniezenia nie widzialem a mamy takie 2
z innych 17 to siedzialem tylko przy belinei 101740
i belinea to po prostu tragedia przy eizo
nie potrafilem ustawic kontrastu i jaskrawosci na niej tak zeby bylo
czytelnie a po oczach nie walila
i te mdle kolory
po 10 minutach z ulga wrocilem do swojego
na eizo nie gram , czasami jakis film obejrze
smuzenia nie zauwazylem
generalnie jestem bardzo zadowolony
tylko wbudowane glosniki nalezy sobie darowac ale to chyba standart w lcd

--
kucyk