Re: Dluuugie odpalanie kompa??

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 15:04:35 MET DST

Użytkownik "....::::gRoT::::...." <roki-kulesza_at_wp.pl> napisał w wiadomości
Witam.
> Witam od jakiegos czasu zauwazylem, ze moj system (xp) bardzo dlugo sie
> laduje nigdy tak nie bylo, postawilem go jakies 3 tygodnie temu wiec jest
> swiezy, wczesniej nic takiego sie nie dzialo, w ogole odczulem spadek
> wydajnosci systemu, komp muli sie, np jak ktos cos ode mnie kopiuje to juz
> ogole jest kaplica nie moge nic totalnei zrobic, co moze byc tego
> przyczyna??Komp to 1ghz duron, 256 sdr, shuttle ak12, gf2mx400.

Czy Pan juz czasem nie zadawal tego pytania ? :-))

Czy to oznacza ze komputer od wczoraj jeszcze bardziej zwolnil ? :o)))

A tak powazni/>
Popatrz Pan do taskmenagera i zobacz cos sie dzieje
czyli kto za ten burdel odpowiada.

Nastepnie zabic taki proces, poszukac do czego on windzie
jest potrzebny (moze wogole).
Cos Pan zainstalowal i jest kaszana, antyvir spowalnia,
media player rowniez, polowa programow chce
byc wazniejsze niz XP i potem sie to spowalnia.
A czasem jest to zly sterowonik.

A tak wogole sa specjalne narzedzia
do sprawdzenie co XP muli.
Jezeli masz Pan XP Prof to ustawic sobie
monitoring i zobaczyc co sie dzieje w kompie.
O szczegoly pytaj na innej grupie.

pozdrawiam
Adams