Re: Powiedzcie co zrobić ???

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 14:36:06 MET DST

Użytkownik "Piotr Żurek" <peter112_at_wp.pl> napisał w wiadomości

Witam.

> Mam problem z grą Salt Lake 2002 !!!

No, no :-)))

> Wygląda on następująco :
> Instaluje grę obojętnie na jakim trybie wszystko jest ładnie i pięknie,
> później klikam na ikonę gry i tu zaczyna się problem niby wchodzi pojawia
> się już czarny ekran i wychodzi i nic się później ne dzieje. Co robić ???

Przeczytac plik readme zalaczony do gry, odwiedzic strone
producenta poszukac rozwiazania problemu.

Najlepiej jest kiedy gra jest legalna bo wtedy to mozna
zadzwonic do tej firmy i zapytac. :-))

> Mój komp to : Procesor Athlon 2000 XP+, Płyta Ecs k7vta3 na chipsie kt333,
> pamięci DDR 256 mb 333 mhz, i grafikę Geforce 4 mx 440 128 mb DDR + TV
firmy
> Sparkle. Pomóżcie błagam !!!!!!!!!!!

No nie wiem, jak to dziala na FreeBSD to ja Panu nie pomoge, a
jezeli w Dosie 6.22 to bardzo chetnie :o)))

pozdrawiam
Adams