Procek P4 montaz ?

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 14:48:34 MET DST

Witam

Mam pytanko techniczne. Ostatnio zakladalem sobie P4 (2,4). Kupilem BOX`a.
Poniewaz nie robie tego na codzien wiec pytanie jest nastepujace:
W zestawie nie bylo zadnej pasty. Na spodzie radiatora byl taki czarny
kwadrat ktory przylega do proca. Kumpel mowil mi ze to jest sylikon i ze nic
nie trzeba dodawac <mam na mysli paste> i ze sie montuje to normalnie na
proca. Tak tez zrobilem i narazie chodzi :) Zaczalem sie jednak zastanawiac
czy mial racje i czy moze jednak jakas paste przydaloby sie zastosowac? Proc
ma teraz temp. 38~40 , a przy obciazeniu w granicach 50.
Czy zastosowanie pasty duzo zmieni?

Pzdr.