Odp: Plyta glowna pod AMD do 500 zl

Autor: marucha onet (marucha10_at_onet.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 12:15:25 MET DST

Witam

> 1. Epox 8RDA+.
> 2. Epox 8RDA+.
> 3. Epox 8RDA+.
> W ubiegla niedziele kupilem ja na gieldzie za bodajze 505 zlociszy ;-)
> W tej cenie raczej nie ma lepszej.

Dodam jeszcze dwie możliwości:
4. Epox 8RDA+ :))
5. Epox 8RDA+ :))
na tej płycie masz sieciówkę i FireWire oraz sensowny dźwięk, a także - co
przydaje się w o/c - ma wbudowanego POST'a (monitorowanie rozruchu kompa)

Na Epoxie siedzę już od dawna (jeszcze za czasów PII) - są to bardzo dobre
płyty. Pod uwagę weź również Epox'a 8RGA+ - jest to tosamo, co RDA+ z
dwumonitorową grafiką (GF4MX), szkoda tylko, że jest bez TV-out'a... Zawsze
byłem przeciwny zintegrowanej grafice, ale w tym wypadku (przy różnicy
cenowej ok. 100 zł) jest to dość ciekawe - przecież w każdej chwili można ją
odłączyć i wsadzić coś innego:), a najtańszy dwumonitorowy GF4MX to ok. 300
zł.

Pozdrawiam
Marucha

PS
O ile 8RDA+ miałem okazję testować, o tyle w przypadku 8RGA+ opieram się na
testach kolegów po fachu