Re: czarna dziura

Autor: jerry (jerry_at_pkab.com.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 11:07:18 MET DST

..
> jezeli juz zaskoczy to "wyskakuje" ostrzezenie :
> CPU IS UNWORKABLE OR HAS BEEN CHANGED. PLEASE RECHECK - CPU SOFT MENU.

Obstawiam niewłasciwe ustawienia dla procesora w BIOSie ostanio znajomy miał
cos podobnego, nie chciało mi sie wyjmować procka a nie miał żadnej
dokumentacji więc coś poczarowałem, sam nie wiem co przy ustawieniach
procesora w BIOSie i na ten problem akurat pomogło. Był to drugi/trzeci
parametr po częstotliwości szyny/procka.
jesli chodzi o karte grafiki to propnuje na chwile złozyc inną byle jaką na
PCI zamiast tej na AGP. Miałem takie objawy na PCchipsie - trzeba było
czasem poprawić karte grafiki w slocie :-( no i sprawdzić w BIOSie która
jest inicjowana pierwsza.

Jerry