Wydajność radeonów,v-sync a monitory?

Autor: Belrin (belrin_at_wp.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 10:55:17 MET DST

Mam r8500 herca i monitor Nec Fe771SB.Mam coś koło 8500 3dmarków a jak
włączę v-sync to mam coś koło 6000pkt.Zauważalnie lepiej jest z v-sync
włączonym bo wtedy niema takich poziomych pasków skaczących czasami (grafika
spowalnia się do możliwości monitora).Więc moje pytanie czy jeśli miałbym
jeszcze lepszy sprzęt,znaczy grafikę i procka to i tak jesli chciałbym mieć
komfort i używać v-sync to wąskim gardłem będzie monitor i więcej 3dmarków
nie bede miał? Z karty jestem zadowolony z monitora też ale myslałem że mam
na tyle dobry monitor aby nie ograniczał mnie tak bardzo.Co otym myslicie?