Problem z Instalacją XP

Autor: TK (kaliszewski_at_go2.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 09:20:24 MET DST

Witam Serdecznie

Próbuję zainstalować XP pr. i za
każdym razem podczas kopiowania plików (w dosie)
występuje: "nie można skopiować pliku" czy jakoś tak
na wysokości 4-5%.
robiłem to z 10 razy plik nie zawsze jest ten sam,
jak dam ESC (pomiń plik) to i tak zatrzyma się
na jakimś innym itd, itd.

CD z XP jest sprawdzony, sprawny na 100%.

Nawet jak skopiowałem na HDD całą płytę
i uruchomiłem instalację z dysku to było dokładnie
to samo ale skopiował trochę więcej % zanim zaczął się sypać.

Sprzęt:
    Gigabyte GA-7VA-C;
    ATH.XP 2000+/266;
    CAVIAR - 80GB;
    2x DDRAM 256MB 2700 PC333
    GEFORCE4 MX-440SE 64MB DDR TV

Raczej całkiem sprawny, chociaż na Win98se
zdażały się nie wyjaśnione zwisy, natomiast scandisk(windowsowy)
powodował "biały" błąd zamknij/zignoruj.

Proszę o jakąś pomoc.
Może ktoś widział coś podobnego?
Dziękuję
Pozdrawiam