Dziwactwo przy starcie

Autor: SuperLamer (SuperLamer_at_hoga.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 08:59:32 MET DST

Zerknijcie na xywke i niczemu się nie dziwcie:

Problem wygląda następująco - przy starcie Windy - niebieski ekran i jakas
nieprawidłowa operacja.
Wystarczy jednak że podczas startu przytrzymam shift i komp ładuje się i
hula jak burza. Wnioskuję, że ładuje mi się jakieś paskudztwo, którego jak
na razie nie potrafię namierzyć. W msconfigu wywaliłem wzystko, co wg mnie
było zbędne - system ładuje się prawie jak golas.
Ktoś miał podobny problem?

Konfiguracja kompa: Athlon 1.7XP, płyta ESC K7, 256
B DDR, Ge Mx-440, hdd Barracuda 40GB, SB LIve 5.1.