Re: Kupuje karte telewizyjna | Tylko jaka?

Autor: Marx (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 08:36:19 MET DST

a jak dlugi kabelek uzywasz? ja do ogladania na TV mam 10 metrowy i jest ok,
do zgrywania z video tez zrobilem tak dlugi, ale obraz jest rozmazany. Nie
wiem czy przyczyna jest dlugi kabel (w koncu tak samo dlugi dziala super w
druga strone, ten sam standard), czy po prostu video daje taki tragiczny
sygnal (choc na TV obraz z video jest ok, wiec to chyba nie to... musze
sprobowac z krotszym kablem)