dzwiek w Asrock k7s8x

Autor: -=:alkos:=- (alkos_at_el-kfa.ANTYSPAM.net)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 03:05:51 MET DST

Wczoraj pękło się 2 kondensatorkom na moim ecs k7s6a i w sklepie udalo mi
sie wymienic go (na gwarancji i po znajomosci) na asrocka k7s8x. Wszystko
pieknie, ladnie, plyta z mnostwem bajerow, szybsza i w ogole 4 generacje
nowsza, ale jest 1 (one) problemik. Dźwięk jest jakiś kiepski. Mam wieze
technicsa i sluchawki tegoz, i jesli na ecsie nie mialem jakichs specjalnych
akustyczno-estetycznych problemow, tak teraz wydaje mi sie ze soprany to
jakies syki a basy sa poznieksztalcane (bez przesady, ale przeszkadza -
szczegolnie rzecz jasna na sluchawkach). Czy ktos z posiadaczy tejze plyty,
ew. innej z CMI 9739 moglby potwierdzic ta informacje? Mam nadzieje, ze moze
chodzi cos o jakies IRQ czy inne ustrojstwa (bufory DirectSound itp)...
cholera, na razie na Fortissimo kaski niet...