dysk i utrata gwarancji

Autor: Andrzej Siuzdak (andrzejs_at_NIE-SPAMUJ.sarzyna.com)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 02:25:36 MET DST

witam

Czy moze mi ktos powiedziec na jakiej stronie moge sprawdzic czy uszkodzony
dysk (IBM) byl odeslany do producenta ??? ponoc prowadza taka baze.

Bo chyba sklep mnie troche kiwa. Oddalem do sklepu dysk z bad sektorami.
Przyjeli go bez problemu i nie stwierdzili zadnych innych usterek. Po
miesiacy informuja mnie, ze niestety nie moga mi wymienic dysku poniewaz IBM
dopatrzyl sie jakiegos pekniecia w interfejsie, a doklednie w plastiku przy
wejsciu tasmy (powstaje przy "nieumiejetnym" wyciaganiu tasmy ;-) ) i
odeslal im ten dysk. Wiec wydaje mi sie, ze gdzies powinno byc to
zarejestrowane. No i czy rzeczywiscie tak jest, ze jakies drobne pekniecie,
nie majace nic wspolnego z badami jest wystarczajacym powodem, aby utracic
gwarancje ?? A najsmieszniejsze w tym wszystkim jest to, ze w sklepie
poinformowano mnie, ze IBM zgodzil sie wymienic mi ten dysk na nowy, ale
odplatnie. Jak zaplace 80 zl to dostane nowy dysk z gwarancja na 6 miesiecy.
Troche jest to podejrzane.
Jak wiec moge sprawdzic czy rzeczywiscie wyslali ten dysk do producenta i
czy nie probuja wydoic ode mnie kosztow przesylki ??

dysk ibm 41gb

pozdrawiam
Andrzej