Prośba pomocy kabel SCSI

Autor: Adam Plastik (howard2_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 00:15:31 MET DST

Witam Mam mały problem posiadam skaner Microtek Scanmaker E6 SCSI który
współpracuje z makiem ,teraz musze go podłączyc do pc mam w pececie
kontroler SCSI Adaptec AHA-2940u tylko problem z kablem wtyczka pasuje tylko
do maka złącze 25 pin,w kontrolerze mam złącze SCSI 50 pin ale takie
malutkie a przy skanerze jest złącze 50 pin takie samo jak w kontrolerze
tylko 3 razy większe.I tu wielka prosba moze ktos z szanownych grupowiczow
posiada na zbyciu taki kabelek najchętniej z okolic Katowic lub wie gdzie
mozna taki dostać i ile to moze kosztować,znalazłem jeden chyba taki jak
potrzebuje na allegro http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=11983442
ale niestety do konca aukcji 8 dni więc jesli ktos ma coś takiego na zbyciu
w jakiejs rozsądnej kwocie to będe bardzo wdzięczny.Pewnie okropnie
namieszałem z tymi kabelkami ale tyle tego jest ze idzie sie potracić :-)
Pozdrawiam
Adam Wilczek