Re: Co to za grafika ?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 23:34:00 MET DST

On Wed, 30 Apr 2003 16:12:00 +0000 (UTC), Flash wrote:

[...]
> Pogooglaj sobie, oczywiscie tylko jesli masz na to ochote,
> za chipem s3vision968 i zobacz ilu producentow go stosowalo
> w swoich kartach.
> Wtedy zobaczysz o co mi chodzi, a w dodatku karta ma 2 zlacza d-sub.

Sam sobie poguglaj. Twoje pytanie brzmi mniej więcej jak: "Mam kartę z
chipem nVidia GForce2 MX 200. Co to za model ?". Ja nadal nie wiem o co
Ci chodzi, bo chyba nie sądzisz, że na podstwie takich informacji ktoś
poda Ci producenta i model ? Szklana kula zamazana, nic nie widać...

Co do omawianej S3, sam miałem taką, produkcji Miro, Miro Crystal
cośtam, wewnętrzna nazwa Miro to chyba Octopus. Karta miała wyraźne
oznaczenie "MIRO", ale kupa kart tego okresu to typowe noname,
sprzedawane pod nazwą S3 Vision 968

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!