Używana nagrywarka CD-R(W)

Autor: Marsjanin (mail_at_marsjanin.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 04:36:31 MET DST

Witam.
Wiem, że temat może nieszczególny, bo co jak co, ale nagrywarek
używanych się nie kupuje... Ale tak średnio: nie mając wielkiego
pecha, ani też szczęścia, ile płyt wypalę nagrywarką z komisu? Czy
jest jakiś soft sprawdzający żywotność nagrywarki; jakaś metoda
sprawdzenia stopnia wyeksploatowania? Ile radzicie maksymalnie dać za
używaną nagrywarkę - i jaką kupić? Zależy mi na:
- jak najniższej cenie;
- raczej stabilności pracy, niż prędkości (P166, UDMA33), bufor mile
        widziany. Jeśli logiczną odpowiedzią jest tu np. staroć ×4, która
        powinna popracować teoretycznie dłużej niż np. ×16, to mnie też
        urządza;
- możliwie jak najdłuższym jej dobijaniu przeze mnie; :)
- ripowaniu audio (w ogóle, nie musi być super-hiper-extra).

Dzięki za wszelkie sugestie.

--
Pozdrawiam - Marsjanin
Uwaga! Przy odpowiadaniu na maila