Re: Xerox P8ex i prasowanie kartek w piecyku

Autor: radek_at_nospam.media-com.com.pl
Data: Wed 30 Apr 2003 - 14:32:49 MET DST

W artykule <b8nsu3$77n$1_at_nemesis.news.tpi.pl> MovieJack napisał(a):
> U nas bylo cosik podobnego trzasnal termostat w walkach grzewczych do 100
> stron mozna bylo spokojnie drukowac powyzej proszek zaczynal sie przyklejac
> do walkow i tarmosil kartke. Trzeba bylo rozbierac cala drukarke i skrobac
> walki.
> S.

Wlasnie cos takiego podejrzewam. U mnie to sie dzieje juz przy pierwszej
stronie. Czy ten termostat mozna wymienic i czy sie to oplaca ?? Wogole
gdzie tego szukac ?

A tak przy okazji, to dmuchawa ktora jest przy piecyku powinna wydmuchiwac
powietrze ze srodka na zewnatrz, czy wdmuchiwac z zewnatrz do srodka ??

pozdrawiam,

RadKo