Re: Dziwny wynik 3Dmarka

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 14:04:35 MET DST

Użytkownik "Glogmak" napisał:

> Ja też mam podobny problem. Mam P41,5 GHz na
> nowym Epox-e 845 PEAD do tego 512 DDR
> i Radeon 9100 128 Shapire i osiągam jedyne 6000

W twoim przypadku proponuję przetestować Intel Chipset Software Installation
Utility:
http://www.intel.com/design/software/drivers/platform/inf.htm
Jest to odpowiednik VIA 4in1 zawierający wszelkie uaktualnienia i
najświeższe sterowniki do płyty głównej, z tą różnicą, że przeznaczony do
chipsetów Intela - jest tak samo niezbędny, jak VIA 4in1 dla płyt z
chipsetami VIA. Po jego zainstalowaniu system na nowo wykryje i skonfiguruje
wszystkie urządzenia - tym razem z najlepszymi sterami. Powinno pomóc.

Pozdrawiam,
Sniper