Re: Jaki moze byc powod naglego wylaczania sie komputera "bez powodu"?

Autor: Dzordz (dzordz_at_op.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 14:01:04 MET DST

Sprawdzaj wszystko. Odlączaj różne karty i sprawdzaj czy sie nie wyłącza.
Jak nic na swoim sprzecie nie poradzisz to idz do kolegi i sprawdz u niego
procesor, pamiec, zasilacz. A jak to nie pojdzie to jego procek wmontuj do
swojej głównej płytki. Kombinuj póki znajdziesz przyczyne.

Miałem problem ze mi sie duronik 600 restartował. Temperaturka był zawsze
30 - 38. Ale to on był niestabilny.

Pozdrawiam