Re: Samoistne wlączanie/wyłączanie komputera

Autor: (tomaszorzech.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 12:01:20 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b8o5o9$krb$1_at_news.onet.pl...

> Sugestia nr 1:
> Masz w domu duchy. Zadzwoń do TVN'u. Zrobią o tobie program i będziesz
> sławny :-)

cieszy mnie Twoje poczucie humoru, ale sam obserwuje ten watek z uwagą.
Niedalej jak 2-3 tygodnie temu miałem taki przypadek:
Złożyłem komputer dla klienta. Zainstalowany system, wszystko ok. Na drugi
dzień komputer "wariuje" - sam się włącza, wyłącza. Szybka podmiana
zasilacza - efekt pozostaje. Podmiana pamieci - bez efektu, podmiana karty
grafiki - bez efektu, podmiana płyty głównej (łącznie 3 różne, różnych
producentów - żeby wykluczyć efekt "wadliwej serii") i nic. Pomiar przycisku
zasilania (może zwiera) i nic. Podmiana całej obudowy - ... efekt ustapił.

--
orzeszko