Re: Jak puscic stereo na 4 głośniki (dzwiekowa na plycie) ???

Autor: Kristopultos (kristopultos_at_wp.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 12:16:30 MET DST

> poprawnie).
> (WMP,
> tej

> rozumiem ze chodzi tobie o granie 2Prawe[przod, tyl] 2Lewe[przod, tyl]?
Dokladnie o cos takiego.

> czy na kazdym glosniku ma grac jednoczesnie lewy i prawy kanal?
O to mi nie chodzilo.

> 1. rozwiazanie - pewnie takie sa domyslen ustawienia sprzetu jesli nei
masz
> karty 4kanalowej
Na razie nie mam na czym testowac 4 glosnikow (zadnej gry ani DVD). Jedynie
panel sterowania audio dla VIA ma test glosnikow i tam po kliknieciu na
kazdy z 4 glosnikow odzywa sie ten wlasciwy. Przestawianie w tym panelu
roznych efektow tez nie daje poprawy, dalej w stereo graja tylko przednie
glosniki.

> 2.puszczasz dzwiek jakby byl mono
Z ciekawosci zobacze co to da.

Pozdrowienia