Re: optyczna mysz.

Autor: Karow (karow_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 10:06:45 MET DST

haloo ;)

Ja sam mam przewodoą Logitech MX500 i uważam że jest to mysz rewelacyjna
(quake3 i urban terror i inne gry płynne ruchy na nawyższym poziomie)
jednak troszkę kosztuje ok 250 zł. Jezeli chcesz bezprzewodową to tylko
Logitecha MX700 (ok 370 zł - nie testowałem) lub Microsoft Wireless
IntelliMouse Explorer 3.0 - testowałem ale nie laeżała mi dobrze w dłoni
(ok. 240 zł) i tylko te firmy - oczywiście jezeli zależy Tobie na jakości.
Lepiej Logitecha bo wykorzystuje nową technologię Fast RF.
Co do innych myszek bezprzewodowych (do gier) uważam że nie warto inwestować
w nie. miałem myszkę Mediatech Wireless RF Optical - MT107 i nie byłem
zadowolony - gubiła się czasami ;) a firma a4tech tez nie należy do
najlepszych.
Ale sam polecam Tobie przewodowe, kabelek nie przeszkadza aż tak
bardzo.Polecam dwie mych Logitech MX500 (mam) lub Microsoft IntelliMouse
Explorer (V3.0A)
(testowałem). ocena: obydwie rewelacyjne a cenowo microsoft wypada lepiej ok
150 zł. jazeli chcesz wydac jak najmniej kasy to minimum (ale jakościowo
super) to Microsoft IntelliMouse Explorer.

uff ale się rozpisałem ;))
jeszcze linki do stronek z testami myszek
http://twojepc.pl/artykuly.php?id=logitech_series_mx
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy_online/myszki/strona.html

sam wybieraj
narka