Re: Plyta MSI 845PE max i karta ATI Radeon 9100 Sapphire - problem

Autor: TT (krztun_at_op.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 10:08:40 MET DST

> a drivery z plytki (a najlepiej ze strony Intela) do chipsetu
zainstalowales
> ? najnowszego service packa do windowsa wgrales ??
>
> Slawek

Mam Service Pack-a 3.
Zainstalowalem drivery ktore dostalem wraz z plyta. Zarowno przed jak i po
ich instalacji jest to samo. Czyli po instalacji sterownika karty w manager
urzadzen mam przy karcie graficznej
'jeden wielki wykrzyknik" i informacje, ze nie mozna uruchomic urzadzenia.
Zatem karta pracuje w trybie 'vgasave' i tam z kolei mam te konflikty z
mostkiem systemowym.
Czy Ty masz wlasnie taka plyte i taka karte i jest OK?