przesiadka z BX na SiS655... Problem

Autor: wudzitsu (wudzitsu_at_z.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 10:07:20 MET DST

Witam!

Wczoraj troche zapgrejdowalem kompa i wszystko bylo by git gdyby nie jeden
problem, przy instalacji niektorych programow z plyt CD (a takze z obrazow
podmontowanych w Alcoholu) wyskakuje blad odczytu (zawsze jest taka opcja,
ze jakis plik w archiwum *.cab jest uszkodzony). Bardzo mnie martwi ta
sytuajca, poniewaz zanim zmienilem plyte, proca i kilka innych rzeczy,
wszystko dzialalo jak nalezy.

Zadnych konfliktow przerwan, itp. nie zauwazylem.
Windows XP zainstalowal sie bez problemu.

moja obecna konfiguracja to:
PIV 2,4
Gigabyte 8SQ800 (ten na SIS 655)
2x256 RAM (co najdziwniejsze to nie wiem czemu nie dzialaja w trybie dual
channel...chociaz kosci siedza w bankach 1 i 3)
2 dyski i nagrywarka/cd-rom sa na oddzielnych tasmach (dyski razem, napedy
optyczne razem).

Moze ktos z szanownych grupowiczow ma jakies sugestie lub spotkal sie z
podobna sytuacja?

Pozdrawiam!
Tomek
wudzitsu_at_z.pl | GG: 31643 (zazwyczaj invisible)