Re: Nagrywarki CD kontra sobie

Autor: sofu (sofu_at_op.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 07:31:03 MET DST

Nie warto!
Swoja droga i tak bym nie nagrywal na caly "gwizdek"
Mysle, ze ustawienie 10-12 razy to max dla danych w nowych nagrywarkach, a
x1 dla audio.
Ja, dane nagrywam x4 do x8 !
Te dwie czy trzy minutu nie maja dla mnie wiekszego znaczenia, zwlaszcza,
ze ustawiam funkcje w NERO odczytu danych i porownania z oryginalnymi, co
dlugo trwa.
Tylko czy te nowe nagrywarki pozwalaja na jednokrotne (z predkoscoa x1)
wypalanie?
Slyszalem, ze niektore nie pozwalaja na to i nawet x6 jest najnizsza
krotnoscia jaka obsluguja?
Musze dokupic nagrywarke do drugiego kompa ( nie w tym samym mieszkaniu). Na
jednym mam
nagrywarke TEAC CD-W512EB 12/10/32 ktora sprawuje sie wspaniale. Tylko, ze
byla malpa droga,
i zestarzala sie technicznie bardzo szybko. Dobrze, ze nie kupilem jakiejs
x4 a byly takie wersje sporo tansze.
Teraz bym musial wymieniac i kupowac 2 sztuki.

pzd. Sofu