Re: monitor actina 18b

Autor: KSX (ksx_at_ksx.prv.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 07:06:57 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> ...bo nia ma tanich dobrych monitorow?
... tak jak nie ma tanich dobrych procesorów (AMD vs. Intel) ??

> Bo na wzroku sie nie oszczedza?
ale może uda się oszczędzić na firmie(?).
zakładając, że mają takie same rozdzielczości i odświeżania
oczywiście dzisiaj w sklepie postawie obydwa obok siebie i zobaczę jak
świecą.

pytanie jest takie: czy bardzo tani monitor actina jest gorszy od 15%
droższego monitora lg.
i jest skierowane do osób, które widziały ten konkretny model, a nie
generalizują.

2 lata temu kiedy kupowałem monitor sobie, wybrałem 17', który
1024x768_at_102hz.
teraz doradzam osobie, która chce zminimalizować koszty i zastanawia się czy
w typowej pracy (bez gier) przy takich samych parametrach 80 zł dopłaca się
za znaną firmę, czy za coś jeszcze...

bez urazy...

--
KSX