Re: Problem z DMA ??????

Autor: Redi (redirNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 23:33:02 MET DST

> co UDMA 66. Ach te VIA, jedno wiem na pewno nigdy już nie kupię płyty na
> chipsecie VIA.

Ja też mam Via tyle że Apollo Pro+ i nagrywarkę LG 16x10x40 i tez miałem
problemy z DMA. Robiłem różne cuda...u mnie system po zaznaczeniu DMA dla
nagr. się uruchamiał, ale za to nagrywarka świrowała...nie chciała nagrywać
CD-RW.Po aktualizacji biosa płyty głównej komp się zatrzymywał
na Veryfying DMI Pool Data więc wróciłem spowrotem do poprzedniej wersji.
Dla mnie zbawieniem była aktualizacja biosa nagrywarki, śmiga teraz że aż
miło. Spróbuj poszukać najnowszego biosa do swojego Asusa, może to pomoże.

Pozdrawiam
Radek

PS.
Też już nigdy nie kupię płyty na VIA :))