Re: Codegen, a Radeon 9100.

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 23:14:46 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał:

> Akurat nie ma sie czym chwalic bo to swiadczy o glupocie znajomego, ze
> zasila taki sprzet z takiego zasilacza

U mnie w sieci lokalnej na przeszło 100 kompów, prawie wszyscy mają
takie codegeny (nie ukrywając ze wzglęgu na cenę ).
Komputery nam tu wcale nie wybuchają , a rozdzielnia prądu na ulicy nie
spłoneła ;)
Mój antek 1,7 + gf440 ,dwa napędy chodzi na zasilaczy 250 ( sea...coś tam),
i nie mam z nim żadnych problemów , nie muszę kopać pół dnia w sprzęcie,
bo coś tam nie działa ( kopię za to w linuxie ;) )

ps.1 jesteś dealerem Chiefteca..?? ;)
pozdrawiam,
Pavel