Re: właśnie, co z tymi napięciami

Autor: marfi (marfi _at_bb.onet.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 22:03:44 MET DST

Cage wrote:

> Ma bardzo duze znaczenie, ale odchylenia takie jak masz ty sa jak
> najbardziej w porzadku, a nawet jesli byly by poza norma (ktorej nie
> znam)
  Na jakiej podstawie piszesz takie pierdoły jak powyżej ? Jesteś telepatą
czy spokrewniony z Kołodką ?
  Skąd wiesz w jakich warunkach podał pomiary - może idle, może trochę
obciążony a może 100% procesora i grafiki???? W każdym z tych przypadków ma
to inny sens a żadna norma nie opisuje poprawnosci działania komputera jako
całosci.

--
marfi
SkyView & SKyAVC : http://www.cait.com.pl/dvb.php